Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    С тея цветове... няма значение цветът на антифриза, важни са качествата му. Аз съм си взел син на Бардал, който също е благоприятен към алуминият и още други видове метали. Благодаря за точните указания и изчерпателната информация.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Ако му прегрее колата, ще му платите ли ремонта?
      Където,и както и да ти сменят антифриза ,с какъвто и да е цвят няма да ти платят ремонта,ако колата ти прегрее.Нали се сещаш?
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
        Където,и както и да ти сменят антифриза ,с какъвто и да е цвят няма да ти платят ремонта,ако колата ти прегрее.Нали се сещаш?
        Друже, той дава грешен съвет

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          . Колкото до обезвъздушаването след смяната й, моята препоръка е да го направиш за секунди през специално предвидените за целта пробки. Разбира се, може да последваш и светлия пример на някои ентусиасти в този форум, които предпочитат колата сама да се обезвъздуши.
          Айде сега в другата тема им кажи на хората ,откъде да си набавят тапички
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Айде сега в другата тема им кажи на хората ,откъде да си набавят тапички
            Друже, тия тапички се отвиват внимателно. Напънеш ли ги - чупят се. Досега нямам една счупена, а не съм отварял малко. Просто в началото се размърдва леко напред, назад да отпусне

            Comment


            • #36
              Така е, затова който му е за първи път или не е сигурен в себе си, да престиска малко маркучите и да не бърза, тогава няма да има 'олеле'.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Така е, затова който му е за първи път или не е сигурен в себе си, да престиска малко маркучите и да не бърза, тогава няма да има 'олеле'.
                А и аз винаги отварям капачката на разширителния да няма разлика в наляганията

                Comment


                • #38
                  Искам да попитам проблем ли е,ако се кара само с концентрат? Питам защото миналата и тази година източвам по един литър от системата и доливам концентрат. Когато го измерих,с уред закупен от Лукойл бензиностанция,ми показва много над -40. Тоест съм съм прекалил с концентрата.Проблем ли е това?

                  Comment


                  • #39
                    По-добре го поразреди малко с дестилирана вода. Особено в летните жеги не е добре да се кара така.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от stamenov_go Покажи съобщение
                      Искам да попитам проблем ли е,ако се кара само с концентрат? Питам защото миналата и тази година източвам по един литър от системата и доливам концентрат. Когато го измерих,с уред закупен от Лукойл бензиностанция,ми показва много над -40. Тоест съм съм прекалил с концентрата.Проблем ли е това?
                      Не, но не е желателно. Това -60 градуса е при колко антифризът започва да се желира. Източи си малко за да си имаш за долоиване и долей с вода

                      Comment


                      • #41
                        сълзене от маркучи

                        Здравейте,
                        да споделя и моя проблем...

                        Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
                        Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
                        Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
                        Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?

                        ПП колцата е от подписа...
                        Alfa Romeo 1.8 TS `98
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                          Здравейте,
                          да споделя и моя проблем...

                          Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
                          Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
                          Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
                          Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?

                          ПП колцата е от подписа...
                          Имаш пробив, който е добре да отстраниш. Калпав антифриз обикновено действа агресивно само на алуминиеви детайли.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                            Здравейте,
                            да споделя и моя проблем...

                            Миналата година просълзи долния мъркуч от радиатора към двигателя. Там където се връзва към мотора. Това се случи малко след смяна на антифриз - уж "хубав червен немски" ... Може да е случайност...
                            Не помогнаха стягане на скоби. Колата посети сервиз - казаха котлен камък. Изчистиха го и временно се закрепи. След няколко месеца прокапа пак. Сложих нов маркуч втора употреба преди лятото. Сега пак просълзи...
                            Възможно ли е от некачествен антифриз да се появява това сълзене?
                            Или друго - ако е от котлен камък с какво да го почистя?

                            ПП колцата е от подписа...
                            Свали маркуча и виж какво е положението там, където влиза, има ли отлагания

                            Comment


                            • #44
                              А от маркуча или под "скобата" ? Заври се и огледай

                              Comment


                              • #45
                                Свалих днес маркуча. Металната част която влиза в него беше покрита с мазен лигав слой. Измих с препарат за чинии и обезмаслител. Минах и една шкурка отгоре. Сложих друг маркуч и теча изчезна. Стария маркуч не мисля, че му имаше нещо.
                                Чудно ми е що се получава този лигав слой между метала и гумата.Предния път пак беше такова.
                                Напролет ще я промия с дестилирана вода и ще сложа друга марка антифриз.
                                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X